Omega 3’ün Kaynağı
Balık yağı, Omega 3 yağ asitlerinden “aktif form” olan EPA ve DHA’yı yüksek oranda içerir. Keten tohumu, ceviz ve yeşil sebzelerde de Omega 3’ler bulunur ancak bu besinlerde aktif form olan EPA ve DHA değil, ALA bulunmaktadır. ALA da vücut için önemlidir fakat bahsettiğimiz etkilerin ortaya çıkabilmesi için ALA’nın öncelikle EPA ve DHA’ya dönüşmesi gerekir. Bu dönüşüm de ihtiyacımızı karşılayacak yeterlilikte değildir. Bu nedenle seçeceğimiz Omega 3 içerikli ürün EPA ve DHA içerikli olmalıdır.
 
doğru bilinen yanlışlar   basında omega 3   sık sorulan sorular
    Ürünler ile ilgili bilgiler sadece bilgilendirme amaçlı olup, kullanımına yönelik hiçbir taahhüt ve tavsiye yerine geçmez.
Ürünler beslenme destek ürünleri olup, ilaç değildir, tedavi amaçlı olarak kullanılmaz. Linkler ile elde edilen bilgilerin sorumluluğu ilgili siteye aittir.
     
                   copyright © 2013 omega3   created by Empati